Vacature Administratief medewerker gemeente

Administratief medewerker gemeente in Lisse

Word jij warm van een baan die volop ruimte biedt om er zelf invulling aan te geven en jezelf verder te ontwikkelen? En waarin je met creativiteit snel veel kunnen bereiken? Dan is deze vacature voor een programma ondersteuner Vitaliteit echt iets voor jou!

wat bieden wij jou
  • salaris tussen € 2.558 en € 3.601 o.b.v. 32 uur
  • een persoonlijk budget en een goede verlofregeling
  • een mooie werkplek op het gemeentehuis van Lisse
  • voor 24 - 32 uur
  • Jij loopt warm voor Vitaliteit!
wie ben jij

Schakelen tussen verschillende onderwerpen gaat je gemakkelijk af, net als samenwerken met veel verschillende mensen. Je bent prima in staat jouw programmamanager en collega’s te ontzorgen. Je hebt geen problemen met ad hoc werken en je hebt een bepaald mate van flexibiliteit in je inzetbaarheid.

  • mbo+ werk- en -denkniveau
  • ervaring met het ondersteunen van collega’s in hun werk
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • je kan je eigen werk organiseren
  • je kent msOffice
wat ga je doen

Als Programmaondersteuner Vitaliteit lever je een bijdrage aan de uitvoering/realisatie van het inrichtingsproces rondom integraal samenwerken, data gedreven sturen en opgavengericht werken. Hoe? Op heel veel verschillende manieren. Zo:

  • organiseer je vergaderingen, waarvoor je ook de agenda’s en verslagen maakt
  • maak je procesprotocollen om te komen van A en naar B
  • leg je afspraken en processen vast en bewaak je de voorgang op de diverse processen zowel in- als extern
  • maak je concept collegevoorstellen
  • beheer je het programmadossier Vitaliteit
  • verzamel je informatie voor opstellen van uitvoeringsovereenkomsten en contracten?
  • verzorg je een aantal financiële zaken en beheer je onze budgetten.
waar ga je werken
  • gesprekken vinden plaats op het gemeentehuis in Lisse
sollicitatie

Ben je enthousiast over de baan? Reageer dan nu met een cv en motivatiebrief. Heb je vragen? We zien graag je sollicitatie tegemoet!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker gemeente
Startdatum:07-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.amsterdam@nl.randstad.com of 010 445 0027. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Noordwijkerhoutkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de noordwijkerhoutkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Noordwijkerhout
  2. Administratief medewerker gemeente Randstad 07-01-2024

Bekijk ook andere vacatures