Vacature Contractbeheerder Informatievoorziening

Contractbeheerder Informatievoorziening in Heemstede

Werken bij gemeente Heemstede logo

Gemeente Heemstede

Contractbeheerder Informatievoorziening

Solliciteer uiterlijk woensdag 3 juli

Overveen 24 uur 2.666 - 3.784

Wil jij aan de slag met contractbeheer voor twee gemeenten? En doe je dat het liefst in een hecht team met ervaren collega's? Ook starters die het leuk vinden om te leren nodigen wij uit om te solliciteren!

Wat ga je doen als Contractbeheerder Informatievoorziening?

Als contractbeheerder verzamel je informatie die in contracten komt te staan. Je zorgt ervoor dat alles wat in contracten is vastgelegd toegankelijk blijft voor de betrokkenen, je administreert alle contractgegevens en assisteert de contractmanager waar nodig. Verder bestaan je werkzaamheden uit:

  • Bewaken en beheren overeenkomsten en opstellen en beheren leveranciersdossiers.
  • Ondersteunen bij aanbestedingsprocedures en administratie, registreren, checks op compleetheid van contracten etc.
  • Verzorgen en begeleiden van de nodige financiële administratie, waaronder factuurafhandeling.
  • Controleren van verwerkingsovereenkomsten en het bijhouden daarvan in het verwerkingsregister.
  • Ondersteunen van de ICT inkoper en de Senior contractbeheerder bij de ontwikkeling van het operationele inkoopproces, inkoopbeleid, contract- en leveranciersbeheer en de inkoopinfrastructuur.
  • Communiceren over de afsluiting, aanpassingen en werking van contracten.
  • Opstellen van (management)rapportages over inkoopprestaties, waaronder contract compliance en leveranciers prestaties.

Hoe ziet het team eruit?

Je bent onderdeel van het team Servicemanagement en Functioneel beheer (S&F), dat bestaat uit 17 collega's. Team S&F is onderdeel van de afdeling Informatie Voorziening (IV) met in totaal 32 medewerkers. De afdeling Informatievoorziening (IV) zorgt ervoor dat mensen alle informatie krijgen die ze nodig hebben om hun taken uit te voeren. Dit omvat onder andere informatiesystemen, ICT-technologie en gegevens (data).

Waarom werken bij Heemstede?

Heemstede staat al jaren lang in de top 5 van beste gemeenten om te wonen. Groen, historie, cultuur, winkels en de dynamiek van de grote stad op steenworp afstand: Heemstede heeft het allemaal! Samen met 200 collega's werk je elke dag aan een fijne leefomgeving voor alle 27.000 inwoners. De sfeer tussen collega's is open, creatief en collegiaal. De communicatielijnen in onze organisatie zijn kort. Je loopt zo bij de burgemeester naar binnen. Collega's van andere teams ontmoet je onder andere tijdens de lunch en het maandelijkse koffiemoment waarbij de gemeentesecretaris alle medewerkers bijpraat. Daarnaast kun je lid worden van de actieve personeelsvereniging voor leuke uitjes. En ben jij jonger dan 35 jaar? Dan kan je ook deelnemen aan de activiteiten die de Jonge Ambtenaren organiseren. Zo voel je je snel thuis bij Heemstede.


Wat vragen wij?

  • Je beschikt over hbo-werk- en -denkniveau;
  • Je hebt kennis van in- en externe inkoop, aanbestedingsregelgeving, inkoopprocedures en contract- en leveranciersmanagement.
  • Je hebt goede schriftelijke vaardigheden
  • Je bent een verbinder die makkelijk contact legt binnen en buiten de organisatie;
  • Je bent accuraat, nieuwsgierig, analytisch en oplossingsgericht.

Beschik je nog niet over de juiste vaardigheden, maar vind je het wel leuk om het vak te leren? Ook dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren!

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 24 uur per week;
  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een salaris van minimaal € 2.666,- en maximaal € 3.784,- (schaal 7) op basis van 36 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Het salaris wordt aangevuld met een Individueel Keuze Budget van 17%. Zo kies je elke maand welk deel je van dit budget, dat onder andere bestaat uit jouw vakantiegeld en eindejaarsuitkering, laat uitbetalen;
  • Andere extra's, zoals een vitaliteitsbudget van € 185,- bruto per jaar, een tegemoetkoming in de ziektekosten van € 168,- bruto per jaar en korting op je maandelijkse premie;
  • Ruimte voor ontwikkeling met uitstekende studiefaciliteiten;
  • Hybride werken met een ingerichte thuiswerkplek naast een flexwerkplek op het gemeentehuis en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag. De werktijden zijn flexibel.

Neem voor meer informatie contact op met , ().

Solliciteren?

Solliciteren kan tot en met woensdag 3 juli. Zodra we met een kandidaat overeenstemming hebben bereikt, sluiten we de vacature. Wacht dus niet lang met reageren. We kijken uit naar je reactie!

Locatie: Heemstede

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Kijk voor meer informatie op http://www.heemstede.nl/privacy.


Gemeente Heemstede
Raadhuisplein 1
2101 HA Heemstede

Contact

Tel: 14023

Functie:contractbeheerder informatievoorziening
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2666 – 3784
Uren per week:3 – 4

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Heemstede via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Noordwijkerhoutkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de noordwijkerhoutkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures noordwijkerhout
  2. Contractbeheerder Informatievoorziening Gemeente Heemstede 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures