Vacature Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker in Noordwijkerhout

Als servicedesk medewerker kun jij direct aan de slag wat betreft klachten. Jij staat stevig in je schoenen en streeft ernaar om alles boven verwachting op te kunnen lossen. In deze functie is de klanttevredenheid erg belangrijk, maar je verliest het zakelijke belang zeker niet uit het oog.

Wat ga je doen?

  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor product claims;
  • Je beoordeelt klachten, registreert deze én handelt ze af (via interne en externe communicatie);
  • Je verstrekt productinformatie per telefoon en/of e-mail;

Je werkt samen met jouw team om de wensen en verwachtingen van klanten te voldoen en bent bereid om deze op de juiste accurate manier af te handelen. Je bent veel in contact met verschillende afdelingen zoals inkoop, quality of sales. Het is belangrijk dat jij in hectische en drukke periodes rustig kan blijven en een hoge klanttevredenheid geeft jou veel voldoening.

Het is een functie voor 40 uur per week, maar dit is wel bespreekbaar.



Functie:Servicedesk Medewerker, Commercieel medewerker binnendienst b2b
Startdatum:15-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2755 – 2755
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of 071 566 57 24. Of bezoek hun website https://159.olympia.nl.

Deel de vacature:

Redactie Noordwijkerhoutkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de noordwijkerhoutkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Noordwijkerhout
  2. Servicedesk medewerker Olympia 15-11-2023

Bekijk ook andere vacatures