Huis ter Duin zoekt
Teamleader Front Office
Voor de afdeling Front Office zijn wij op zoek naar een Teamleider (m/v)
Ben jij de nieuwe leidinggevende met verantwoordelijkheidsgevoel, uitmuntende gastvrijheid en doorzettingsvermogen? Wil jij werken in een dynamische omgeving boordevol uitdaging op een unieke locatie aan The Beach of Amsterdam en wil jij de Champions League van de hotellerie spelen? Dan zijn wij bij Grand Hotel Huis ter Duin op zoek naar jou als teamleider van de Front Office!
TO DO during a work week:
Als leidinggevende bij de Front Office bestaan jouw taken uit:
- Administratieve taken zoals voorbereiding van shift-handovers, het schrijven van dagrapportages en het verzorgen van financiële administratie van jouw dienst. - Ontvangen, in- en uitchecken van gasten; - Geven van de briefing en op de hoogte zijn van evenementen en activiteiten in en rondom het hotel; - Verwerken van betalingen met behulp van het kassasyteem en de uiteindelijke juiste verwerking van deze betalingen (inclusief het bijhouden van de kassa); - Niets is te gek! Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, opvangen en doorgeven van boodschappen, klachten e.d.; - Verzorgen van uitgifte en inname van sleutels; - Bewaken en alert zijn op de toegangen van het hotel en de veiligheid; - Oproepen van collega's (o.a. bij calamiteiten) in overleg met de Front Office Manager; - Het toezien op een correcte werkwijze tijdens de diensten van receptionisten, bagagisten en conciërges; - Contact onderhouden met de Housekeeping in verband met gastenverzoeken, late departures, day use kamers en early arrivals; - Het rapporteren van relevante informatie aan de Front Office Manager; - De administratie van de Front Office; - Bij afwezigheid, vervanging van Reservations Officer; - Voorbereiden van aankomende en vertrekkende gasten. - Je bent verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt aan de Front Office; - Je controleert dagelijks de aankomsten en vertrekken en treft daarbij de nodige voorbereidingen; - Je zorgt dat jouw collega's goed hun werk kunnen uitvoeren;
- Jij hebt al ervaring in een functie als leidinggevende. Dit is een vereiste. - Jij hebt al minimaal drie jaar Front Office ervaring in een vijfsterren hotel; - Jij hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau; - Jij hebt aantoonbaar leidinggevende capaciteiten; - Jij bent gastvrij, representatief, welgemanierd en leergierig; - Jij bent communicatief makkelijk in de omgang met gasten en collega's; - Jij voelt je thuis in een servicegerichte omgeving; - Jij bent bereid om avond- en weekenddiensten te werken en geen 9 tot 5-mentaliteit; - Jij bent gemotiveerd, ambitieus en niet bang voor een uitdaging; - Jij hebt een professionele en servicegerichte houding; - Jij beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal goed; - Jij beschikt over basis computervaardigheden (Microsoft Office).
Wat zijn jouw werktijden?
Als teamleider van de Front Office is het belangrijk dat je flexibel bent. Bij de Front Office zijn er gedurende een dag twee shifts: Een ochtendshift (7:00 - 15:36 uur) en een avondshift (14:45 - 23:21 uur).
WHAT'S in it for you?
Nu jij op de hoogte bent van wat wij van jou verwachten, zullen wij hieronder noemen wat jij van ons kan verwachten. Wij bieden jou:
- Een vast of parttime dienstverband; de ideale mogelijkheid om werk en privé passend te plannen; - Een unieke ervaring aan het strand in een boeiende werkomgeving!;; - Een goed salaris afgestemd op basis van scholing en ervaring; - 25 vakantie dagen en compensatie bij werken op feestdagen; - Diverse doorgroeimogelijkheden afgestemd op jouw ambitie; - 8% vakantietoeslag; - Collectieve zorgverzekering; - Tegemoetkoming in de reiskosten (afhankelijk van afstand woon-werkverkeer); - Korting op kamerovernachtingen en in de restaurants van Huis ter Duin; - 10% korting op artikelen vanuit onze giftshop; - Een Preferred Carrière Netwerk, mogelijke doorgroei in de Preferred Hotel Group; - Een unieke werkgever op jouw cv!
Ben jij geïnteresseerd om de nieuwe collega teamleider Front Office te worden en het team te komen versterken in een uniek hotel aan de Nederlandse kust? Solliciteer dan snel!
Over Grand Hotel Huis ter DuinFunctie: | teamleader front office huis |
Startdatum: | 03-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Grand Hotel Huis ter Duinns via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Noordwijkerhoutkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de noordwijkerhoutkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Noordwijkerhout via Noordwijkerhoutkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Noordwijkerhoutkrant.nl.
© Noordwijkerhoutkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.